جشنواره دانشجویی رهوا به پویش ملی در بهشت پیوست

رییس دبیرخانه جشنواره رهوا گفت: همزمان با آغاز پویش ملی در بهشت، جشنواره دانشجویی رهوا در قالب یک ویژه برنامه رمضانی به این پویش پیوست. 

به گزارش روابط عمومی پویش دربهشت؛ با راه اندازی پویش ملی دربهشت و فعال شدن جهادی هسته مرکزی و مراکز استانی این پویش موج عظیمی از فعالیت های معرفتی و قرآنی در سراسر کشور ایجاد شده است.

در این گزارش گوشه ای از فعالیت های استان خراسان رضوی را بررسی خواهیم کرد: 

جشنواره دانشجویی رهوا به پویش ملی #در_بهشت پیوست

حجت الاسلام سیدمحمود طباطبایی، رییس دبیرخانه جشنواره با اعلام این خبر گفت: جشنواره رهوا از بهمن سال گذشته تا اواخر اردیبهشت ماه جاری با 27 رشته متنوع در قالب های ادبی هنری، آموزشی، فناوری، پژوهشی، ایده پردازی و تجربه نگاری، ویژه دانشجویان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی خراسان رضوی در حال برگزاری است. 

وی با بیان اینکه چالش ها و دغدغه های روز دانشجویان، محور موضوعات جشنواره رهوا را شکل می دهد، افزود: این جشنواره در ادامه با توجه به همسویی اهداف خود با پویش ملی «در بهشت» و افزون بر رشته های فوق، در قالب یک ویژه برنامه رمضانی با دو رشته کتابخوانی آنلاین و عکاسی، به این پویش پیوست.

حجت الاسلام طباطبایی اضافه کرد: همچنین آثار دریافت شده از شرکت کنندگان در رشته های ادبی هنری و رسانه ای جشنواره رهوا، به دبیرخانه پویش ملی «در بهشت» ارسال می شود که در صورت کسب مقام در داوری سراسری، جایزه مجزا از جشنواره رهوا دریافت خواهند کرد.

رییس دبیرخانه جشنواره رهوا با بیان اینکه 50میلیون ریال جایزه نقدی و 21 برنده در قالب پویش «در بهشت»، به جوایز جشنواره رهوا اضافه می شود، اظهار کرد: افزون بر انتخاب نفرات اول تا سوم در هر رشته پویش، 6 برنده نیز به قید قرعه از بین همه شرکت کنندگان انتخاب می شوند. 

وی ادامه داد: در هر یک از 27 رشته جشنواره رهوا نیز، افزون بر سه منتخب هر رشته(در صورت رسیدن به حدنصاب شرکت کنندگان)، هشت برنده به نام امام هشتم(ع) توسط مخاطبان و 25 برنده طی قرعه کشی از میان همه شرکت کنندگان، انتخاب خواهند شد. 

حجت الاسلام طباطبایی یادآور شد: مجموع برندگان جشنواره رهوا و پویش «در بهشت»، به 135 نفر می رسد.

رییس دبیرخانه جشنواره رهوا، مهلت ثبت نام و ارسال آثار به ویژه برنامه رمضانی این جشنواره را سی ام اردیبهشت اعلام کرد و گفت: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در پویش می توانند به سایت www.rahvaa.ir مراجعه یا با دبیرخانه جشنواره به شماره های 05137123985، 09157583604 و  09011246511 تماس بگیرند.

کد خبر 5374

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.