دوره آموزش خبرنویسی ویژه فعالان رسانه‌ای پویش برگزار شد

دوره فشرده خبرنویسی ویژه فعالان رسانه ای پویش ملی در بهشت با تدریس حمزه دستیار مدیر ارتباطات و همکاری های مركز آموزش مجازي دانشگاهیان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی دربهشت؛ دوره فشرده خبرنویسی ویژه فعالان رسانه ای دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در پویش ملی در بهشت با تدریس حمزه دستیار مدیر ارتباطات و همکاری های مركز آموزش مجازي دانشگاهیان برگزار شد.

این دوره فشرده (یک روزه) ضمن استقبال نمایندگان رسانه ای دفاتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری(بیش از 100 نفر) در دانشگاه ها و با تاکید بر نکات خبرنویسی ویژه موضوعات و محورهای پویش ملی در بهشت به صورت برخط (آنلاین) در بستر سامانه آموزش مجازي دانشگاهيان برگزار شد.

اهم مطالب عنوان شده در این نشست شامل: ارزش های خبری، عناصر خبری، سبک های خبرنویسی و انواع خبر بود، همچنین بایدها و نبایدهای کار خبر و طریقه خبرنویسی از طریق سایت پویش دربهشت آموزش داده شد، در پایان جلسه نیز پرسش های متداول و سپس همه سوالات مخاطبین پاسخ داده شد.

لازم به ذکر است برای شرکت کنندگان در این دوره علاوه بر كسب امتياز در پويش، گواهی آموزشي خبرنویسی صادر  و از نفرات برگزیده نیز با اهدای جوایز ارزنده تقدیر خواهد شد.

کد خبر 3280

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • 1 نظرات

    • دانیال 12:22:36 - 00/02/21 12:22:36 - 00/02/21
      13 12
      سلام چطور میشه فیلم کلاس برگزار شده رو دانلود کرد؟! ایدی : daniel_jafari121 - jafaridaniel18@gmail.com