محفل انس با قرآن کریم

این محفل به صورت مجازی و با حضور تعداد معدودی از همکاران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمازخانه ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شده است.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حضرت علی (ع) و شهدای مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی مازندران محفل انس با قرآن کریم به صورت مجازی برگزار شد.

محفل انس با قرآن کریم به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت حضرت علی(ع) و شهدای مدافع سلامت دانشگاه روز دوشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه به صورت مجازی و نیمه حضوری با همکاری ستاد اقامه نماز و کانون قرآن دانشجویی در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار شد.

این محفل به صورت مجازی و با حضور تعداد معدودی از همکاران و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نمازخانه ستاد مرکزی دانشگاه برگزار شده است.

در این مراسم سید پارسا انگشتان، نفر اول قرائت تحقیق بیست و پنجمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کرد.

پس از آن، دکتر محمدرضا حق شناس معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه، ضمن خوشآمد گویی، یاد و خاطره همه شهدای وطن از انقلاب اسلامی تا جنگ تحمیلی و مدافعان حرم و شهدای سلامت را گرامی داشت. در ادامه گروه تواشیح اسرا به اجرای برنامه پرداختند.

این مراسم با مداحی و روضه خوانی مداح اهل بیت سید احمد میربان، در وصف حضرت علی (ع) پایان یافت.

کد خبر 2627

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.