دوره آموزش ضمن خدمت ویژه کارمندان دانشگاه

دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان دانشگاه نموده است.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ دفتر نهاد رهبری در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان به مناسبت ماه مبارک رمضان اقدام به برگزاری دوره آموزشی ویژه کارکنان دانشگاه نموده است .

در این دوره که با موضوع تربیت اسلامی با تاکید بر آیات و روایات در فضای مجازی برگزار می شود کارکنان دانشگاه سرفصل های مصوب این دوره را در روزهای 18 اردیبشهت الی 20 اردیبهشت ماه سپری خواهند کرد.

علاوه بر سر فصل های مصوب دوره، مطالبی پیرامون اخلاق معیشت، آداب معاشرت، انتخاب اصلح و سبک زندگی اسلامی از منظر قرآن و روایات در این دوره ارائه خواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسین کرتی خورگو مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان هرمزگان اظهار کرد: زمان برگزاری این دوره نیز از ساعت 13:30 الی 15:30 می باشد و اساتید محترم می توانند جهت شرکت در این دوره به آدرس: http://lms.hormozgan.pnu.ac.ir/edari/ مراجعه نمایند.

شایان ذکر است لینک ثبت نام در دوره نیز: https://survey.porsline.ir/s/2qdgjaa/ می باشد که اساتید، کارکنان و اعضای هیئت علمی و غیر هیئت علمی شاغل در دانشگاه می توانند نسبت به نام نویسی در دوره اقدام نمایند. در پایان دوره نیز گواهی حضور در دوره به شرکت کنندگان اعطا خواهد شد.
 

کد خبر 2490

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.