الحاق جشنواره بهار بندگی به پويش ملی در بهشت

دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با همكاری معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری، جشنواره رمضانی بهار بندگی را ذیل پویش ملی در بهشت در قالب‌های متنوع و با مشاركت همه جامعه دانشگاهیان استان برگزار می‌كنند.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی دربهشت؛ حجت الاسلام و المسلمین مالك حسنی معاون دفتر استانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان چهار محال و بختیاری گفت: جشنواره بزرگ رمضانی #بهار بندگی به پویش ملی #دربهشت پیوست.
وی بیان داشت: دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری با همكاری معاونت‌های فرهنگی دانشگاه‌های استان چهارمحال و بختیاری، جشنواره رمضانی #بهار_بندگی را ذیل پویش ملی #در_بهشت در قالب‌های متنوع و با مشاركت همه جامعه دانشگاهیان استان برگزار می‌كنند.
این جشنواره در 6 سطح اساتید، کارمندان، همسران اساتید و کارمندان، فرزندان اساتید و کارمندان، دانشجویان مجرد و دانشجویان متاهل برگزار میگردد.


برای هر سطح از جامعه هدف، تقریبا سه بخش مشاركت و رقابت تعریف شده است كه مجموع این بخش‌های را به صورت تجمیعی میتوان در بخش‌های زیر خلاصه كرد:
بخش دروس مجازی بسیار متنوع و مختلف از سایت آموزش‌های مجازی دانشگاهیان متناسب با جامعه هدف
بخش مسابقات كتابخوانی مختلف و متناسب با جامعه هدف
بخش برنامه‌های زنده كاربردی متناسب با نیاز جامعه هدف و آزمون نهایی از محتوای برنامه‌های زنده
بخش مسابقه نقاشی
بخش برنامه‌های زنده قصه های قرآنی مخصوص فرزندان اساتید و كارمندان


حجت الاسلام حسنی گفت: علاوه بر اینكه جامعه هدف هر دانشگاه در بخش خود به رقابت می‌پردازند، در صورتی كه اساتید یا كارمندان و همسر و فرزندان آن‌ها و یا دانشجویان متاهل دارای حد نصاب امتیاز لازم گردند به مرحله رقابت برای خانواده برتر هر دانشگاه و خانواده برتر دانشگاهی استان راه می‌بابند.
در این جشنواره به بیش از 200 نفر برتر به ارزش 700 میلیون ریال جوایزی اهدا می‌گردد كه با مشاركت همه دانشگاه‌های استان و دفتر نهاد استان این هزینه‌ها تأمین شده است.

کد خبر 193

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.