آغاز دوره آموزش مجازی دانشگاهیان

دوره آموزش مجازی دانشگاهیان ویژه ماه مبارک رمضان، برای اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

به گزارش واحد اطلاع رسانی و ارتباطات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز، دوره آموزش مجازی دانشگاهیان ویژه ماه مبارک رمضان، برای اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تبریز برگزار می‌شود.

نکات ضروری و قابل توجه:

  1. -  برای ورود به سامانه حتما از طریق سایت نهاد رهبری دانشگاه تبریز به نشانی www.tabriz.nahad.ir اقدام نمایید، به هیچ عنوان از طریق جستجوی گوگل وارد سامانه نشوید!
  2. -      برای ثبت نام در سامانه،به جهت اجرای درست مراحل ثبت نام حتما از مرورگرهای فایرفاکس و یا کروم استفاده شود.
  3. -     اساتید و کارکنانی که در دوره های قبلی در سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان نهاد رهبری ثبت نام کرده اند، نیازی به ثبت نام مجدد آنها نیست و مشخصات آنها در سامانه موجود می باشد. شایان ذکر است این دوره برای اساتید و کارکنان دانشگاه تبریز تعریف شده است و اینکه حتما توجه فرمایید که محل دانشگاهی خود را دانشگاه تبریز انتخاب نموده اید.
  4. -      طول دوره و مهلت شرکت در کلاس ها (از تاریخ 5 اردیبهشت لغایت 15 خرداد 1400) می باشد، لذا اساتید و کارکنان گرامی برای ثبت نام و شرکت در کلاس‌ها تا تاریخ 15 خرداد ماه 1400 فرصت دارند. بدیهی است بعد از این تاریخ امکان شرکت در کلاس‌های دوره غیرفعال خواهد شد.
  5. -      اساتید و کارکنان محترم شرکت کننده در این دوره، پس از گذراندن تمامی دروس ارائه شده در سامانه و دریافت گواهی از طریق سایت آموزش مجازی دانشگاهیان، نیازی نیست گواهی دوره را به دفتر نهاد ارایه دهند، اطلاعات شرکت کنندگان از طریق سامانه دریافت خواهد شد!

 

دوره های ویژه اساتید و کارکنان:

  1. -      سیری درنهج البلاغه -اول
  2. -      فرازهایی ازصحیفه سجادیه-اول
  3. -      مهارتهای سازگاری و رفتاری‌درخانواده

توضیح: شرکت در دیگر کلاس‌های سامانه آموزش مجازی دانشگاهیان برای عموم آزاد و اختیاری می باشد ولیکن دروسی که برای این دوره (ویژه ماه مبارک رمضان) برنامه ریزی شده است فقط شامل عناوین بالایی است و فقط گواهی این دروس تایید خواهند شد.

لینک سامانه آموزش مجازی

کد خبر 1437

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.