پویش ملی در بهشت به ایستگاه آخر رسید

آیین اختتامیه "پویش ملی در بهشت" صورت پذیرفت و پس از داوری و ارزیابی برنامه‌های این پویش، برگزیدگان و منتخبان محورهای اصلی پویش در دو بخش شركت‌كنندگان و برگزاركنندگان مشخص گردید.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ به نقل از روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان۱۷ مردادماه ۱۴۰۰ آیین اختتامیه "پویش ملی در بهشت" با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ناشی از ویروس کرونا توسط مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان در سالن اجتماعات نهاد نمایندگی مقام معظم رهبري در دانشگاه‌ها برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی، رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، معاونان و مديران ستادي نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر مرتضی فاضلی، دبیر پویش ملی در بهشت و برخی از مسئولان دفاتر برتر این پویش حضور داشتند و شرکت‌کنندگان، علاقه‌مندان و برگزیدگان پویش نیز به صورت زنده، آیین اختتامیه را مشاهده کردند.

پویش ملی در بهشت طی دو نیم فصل با مشارکت دفاتر نهاد در دانشگاه‌های سراسر کشور از اواخر فروردین ۱۴۰۰ تا اوایل تیرماه ۱۴۰۰ برگزار شد.

در نيم فصل اول پويش(از ۲۵ فروردین تا ۲۷ اردیبهشت) اطلاع رسانی، هماهنگی و آماده‌سازی دفاتر برای ورود به پویش، تبیین اهداف و تاثیرات پویش، شرح عملیات و فعالیت‌های هر بخش از پویش، آموزش اولیه فعالان رسانه‌ای دفاتر و شکل‌گیری صفحه مجازی و عرصه ارائه فعالیت‌های پویش در دستور کار قرار گرفت و در نيم فصل دوم پويش(از ۲۸ اردیبهشت تا ۳۱خرداد) نیز، آموزش و توانمندسازی، ارزیابی و آسیب شناسی نواقص، موانع و پیش نیازها، گزارش گیری و تحلیل بررسی شد.

حدود ۲۷۰۰ برنامه در "پویش ملی در بهشت" برگزار گردید كه بیش از ۲۴۰ هزار نفر در ویژه‌برنامه‌های پویش شركت كردند که این تعداد شرکت‌کننده آن هم در طول ۲ ماه برگزاری پویش، بی‌سابقه و کم‌نظیر بوده است.

بلافاصله پس از پایان این پویش، ستاد مرکزی پویش ملی در بهشت، کمیته‌ای را برای ارزیابی آثار و انتخاب برترین‌های این پویش و امور تعیین شاخص‌ها و کیفیت‌ها تشکیل داد و داوری و ارزیابی برنامه‌های این پویش انجام شد و برگزیدگان و منتخبان محورهاي اصلی پویش در دو بخش شركت‌كنندگان و برگزاركنندگان مشخص گردید.

در بخش شرکت‌کنندگان، افراد شركت‌كننده در هر يك از محورهاي پويش، بر اساس امتیازهای کسب‌شده و قرعه‌کشی، انتخاب شدند که اسامی آنها به‌زودی در پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به آدرس http://ecnahad.ir/ اعلام خواهد شد.

در بخش برگزاركنندگان نیز، کمیته انتخاب برترین‌های پویش ملی در بهشت پس از چندین جلسه نتایج این بخش را اعلام کرد و دفاتر و استان‌هاي منتخب در ۴ رتبۀ دفاتر برتر، دفاتر برگزيده، دفاتر شايسته تقدير و دفاتر در حال رشد در محورهاي ۶ گانه پويش انتخاب شدند. همچنين بر اساس آثار و مستندات ارسالي دفاتر و استان‌ها، برنامه، دفتر و استان برتر در ۴ رتبۀ برتر، برگزيده، شايسته تقدير و در حال رشد انتخاب شدند. که اسامی دفاتر منتخب، منتشر شده و هم‌اکنون در پایگاه روابط عمومی مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان قابل مشاهده است.

لازم به ذکر است در حالی که با شیوع ویروس کرونا روند حرکت جامعه به‌ویژه دانشگاه دچار تحول گردید و باعث تعطیلی یا نیمه‌تعطیلی ظرفیت‌های فرهنگی، دینی و مذهبی در محیط دانشگاه‌ها شد، مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به عنوان بزرگترین سکوی آموزش مجازی کشور با برخورداری بیش از ۲.۴۰۰.۰۰۰ نفر مخاطب ثبت‌نام‌شده با همکاری معاونت فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های سراسر کشور، در جهت پرکردن این خلاها اقدام به راه‌اندازی پویش ملی در بهشت کرد و به صورت کلی هدف پویش ملی در بهشت احیای برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی، دینی، مذهبی و... بود.

پویش ملی در بهشت در دو سطح ملی و استانی برگزار شد و تمامی برنامه‌های این پویش در سامانه پویش به آدرس https://darbehesht.ecnahad.ir/   قابل مشاهده است.

 

 

 

 

دروس برگزیده

هوش هیجانی

ارتباط موثر با همسر

رابطه بین فردی

چگونه مادری شایسته باشیم

سواد رسانه ای

 مثبت اندیشی

 حل تعارض در زندگی مشترک

مدیریت استرس

خودباوری و اعتماد به نفس

تفکر انتقادی

مدیریت زمان

خودآگاهی

مهارت های ارتباطی همسران

کد خبر 10688

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.