برترین‌های دوره آموزشی کنشگران فضای مجازی معرفی شدند

در این دوره که با تدریس آقای حمزه دستیار مدیر ارتباطات و همکاری‌های مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان صورت گرفت، ۱۰ نفر از کنشگران و فعالین رسانه‌ای به عنوان برترین‌های دوره انتخاب شدند و همچنین به تمامی شرکت کنندگان گواهینامه معتبر آموزشی اهدا می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پویش ملی در بهشت؛ برترین‌های دوره‌های آموزشی کنشگران فضای مجازی ویژه فعالین رسانه‌ای دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های سراسر کشور معرفی شدند.

در این دوره که با تدریس آقای حمزه دستیار مدیر ارتباطات و همکاری‌های مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان صورت گرفت، بیش از ۱۱۰ نفر از فعالین رسانه‌ای و کنشگران فضای مجازی سرفصل هایی چون اهمیت و ضرورت جريان سازی در فضای مجازی، اصول و فنون جريان سازی در شبکه‌های اجتماعی، اصول شبکه‌سازی در فضای مجازی را به مدت 6 ساعت آموزش دیدند که در پایان دوره‌ها به شرکت کنندگان گواهینامه معتبر آموزشی از طرف مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان اعطا خواهد شد.

برون داد این دوره‌های برگزار شده، طراحی و برنامه ریزی یک عملیات رسانه‌ای موفق بود که توانست به عنوان هشتگ اختصاصی #حرف_سوم، ترند اول و برتر توییتر فارسی را به خود اختصاص دهد و در مجموع توئیت و ریتویئت رتبه سوم را کسب کرد.

همچنین در پایان دوره آموزشی تعداد ۱۰ نفر از کنشگران و فعالین رسانه‌ای با توجه به شاخص‌هایی چون: مشارکت فعال و اثربخش در دوره، حضور موثر در عملیات رسانه‌ای، ایده‌پردازی و تعامل اثربخش با استاد به عنوان برترین‌ها انتخاب و اسامی آنها به شرح ذیل اعلام شد:
ریحانه سراوانی
حمیدرضا نظری
سجاد پیری جور
عباس صیادسالار
محدثه صنیع
مهدی مهری
علیرضا افشار
محمود سیدمرتضوی
سید یعقوب بحرانی
جواد رادمهر
احد فخاری

لازم به ذکر است که آموزش و توانمندسازی کنشگران و فعالان فضای مجازی با هدف تشکیل گروه فعالان رسانه‌ای جهت جريان سازی فعالیت‌های مرکز آموزش مجازی دانشگاهیان به طور مستمر ادامه خواهد داشت.

کد خبر 10567

برچسب‌ها

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.