انتخاب اصلح؛ موضوع محوری در جامعه اسلامی

مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح از موضوعات مهم و محوری در جامعه اسلامی است، گفت: اگر مردم در انتخابات حضور پررنگ، حداکثری و انتخاب درستی نداشته باشند، سرنوشت کشور به خطر خواهد افتاد.

به گزارش دبیرخانه استانی پویش ملی در بهشت استان کردستان؛ به نقل از مفدا دانشگاه علوم پزشکی کردستان، در میزگرد تخصصی ایکنا در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی «انتخاب اصلح از دیدگاه قرآن» مطرح شد.          

مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان با بیان اینکه انتخاب فرد اصلح از موضوعات مهم و محوری در جامعه اسلامی است، گفت: اگر مردم در انتخابات حضور پررنگ، حداکثری و انتخاب درستی نداشته باشند، سرنوشت کشور به خطر خواهد افتاد، بنابراین انتخابات در جامعه اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است.

 حجت‌الاسلام نادر رنجبر، مدیر حوزه‌های علمیه استان کردستان، در میزگرد تخصصی «انتخاب اصلح از دیدگاه قرآن» ایکنای کردستان، با اشاره به انتخاب فرد اصلح؛ از موضوعات محوری در جامعه اسلامی /عدم شرکت در انتخابات؛ یک خودکشی سیاسی و اجتماعی.اظهار کرد: انتخابات یکی از مسائل مهم هر کشور و جامعه‌ای است و کشورهایی که نظام سیاسی خود را مبتنی بر رأی مردم کرده‌اند و نظام مردم‌سالاری است، حکومت‌ها  باید خود را در معرض امتحان مردم قرار دهند.

کد خبر 10048

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.